Regulamin sklepu

Informacje ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem soulstonegathering.pl/bilety jest firma:
    JACEK SZCZEPAN THE GATHERING
    NIP 6772351352
    REGON 382268382
    ul. Wietora 3/8, 31-067 Kraków
  2. Sklep internetowy soulstonegathering.pl/bilety prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym soulstonegathering.pl/bilety jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Złożenie zamówienia

  1. Zamówienia można składać:
    • za pośrednictwem strony soulstonegathering.pl/bilety poprzez specjalny formularz
  1. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej podany w formularzu przesłana zostaje wiadomość ze specyfikacją zamówienia.
  2. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, Klient może wprowadzić w nim zmiany lub anulować je. Anulowanie lub zmiana specyfikacji zamówienia nie są możliwe w przypadku zamówienia towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie.
  3. Sklep soulstonegathering.pl/bilety zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym będą niepełne.
  4. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT w wysokości 8%. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.

Sposoby płatności

  1. Za złożone w sklepie soulstonegathering.pl/bilety zamówienia zapłacić można następującymi sposobami:
    • Przelew bankowy na konto
      Po wyborze tego rodzaju płatności Klient otrzymuje numer konta bankowego w banku mBank oraz dane do przelewu w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
    • Szybkie płatności internetowe – kartą lub przelew online – serwis Przelewy 24. Po wyborze płatności on-line Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu, gdzie w bezpieczny sposób dokonuje płatności.
  2. Za datę dokonania wpłaty uznaje się datę zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu.
  3. Zamówienia, za które zapłata nie wpłynie na konto sklepu soulstonegathering.pl/bilety w ciągu 7 dni od daty ich złożenia, zostaną automatycznie anulowane.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym lub PayPal sklepu.

Czas realizacji

  1. Sklep soulstonegathering.pl/bilety dokłada wszelkich starań, by przesyłki wysyłane były możliwie najszybciej, do 3 dni od wpłynięcia pieniędzy na konto. W wyjątkowych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta. W przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient może podjąć decyzje o rezygnacji z części lub całości zamówienia. 

Ochrona danych osobowych

  1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku dane osobowe podawane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym wykorzystywane są tylko w celach realizacji zamówień.
  2. Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.
  3. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego:
    JACEK SZCZEPAN THE GATHERING
    NIP 6772351352
    REGON 382268382
    ul. Wietora 3/8, 31-067 Kraków
  4. Klient sklepu internetowego soulstonegathering.pl/bilety ma prawo do wglądu w swoje dane, ich modyfikacji oraz usunięcia z bazy sklepu.

Prawa autorskie

  1. Wszystkie materiały znajdujące się na stronie internetowej sklepu soulstonegathering.pl/bilety, a w szczególności teksty, zdjęcia, opisy, układ graficzny, projekty oraz wzory produktów stanowią wyłączną własność firmy JACEK SZCZEPAN THE GATHERING i podlegają prawnej ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).
  2. Kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie, w tym udostępnianie w Internecie, rozpowszechnianie w całości lub części wszelkich prezentowanych na stronie internetowej sklepu soulstonegathering.pl/bilety treści wymaga uprzedniej pisemnej zgody firmy JACEK SZCZEPAN THE GATHERING, w przeciwnym razie stanowi naruszenie praw autorskich i spowoduje podjęcie czynności prawnych

Reklamacje

  1. Usługodawca ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi rzeczy wolnych od wad i jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną. Reklamacja przysługuje tylko Konsumentom, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem w rozumieniu przepisów prawa jest wyłączona.
  2. Reklamacje można przesyłać:
    a) w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej: daria@soulstonegathering.pl
  3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, zalecane jest by Konsument wraz z reklamacją, zawierającą dane kontaktowe, przesłał: dowód zakupu, opis zawierający jak najwięcej informacji dotyczących przyczyn i okoliczności stwierdzenia nieprawidłowości, rodzaju tych nieprawidłowości, a także sprecyzowania żądania Konsumenta t.j. sposobu, w jaki Konsument oczekuje rozpatrzenia reklamacji. Wymogi podane w niniejszym ustępie mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  4. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  5. Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeżeli Konsument zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez zwrócenie się w szczególności do:
    a) Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;
    b) Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    c) powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny, możliwe jest po zakończeniu procesu reklamacyjnego i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
  8. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl.

Organizator koncertów

  1. Organizatorem koncertów, na które są sprzedawane bilety w sklepie jest JACEK SZCZEPAN THE GATHERING.

_
Przypominamy, że w przypadku zakupu biletów nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy. Zakupione bilety na koncerty nie podlegają zwrotowi, jeśli wydarzenie odbywa się w pierwotnym terminie. Tylko koncerty przełożone lub odwołane mają bezpośrednią możliwość zwrotu w miejscu zakupu biletu.